Måndag 19 december

Går ner till skolan tidigt har en elev som ska göra en kemilab. Vi får hålla till i apparatrummet men det går bra. Tireringarna går bra så när som att jag hade blandat fel 0,05 M istället för 0,5 M. Men när jag kommer på det och blandar till rätt koncentration går titreringen nbra. Jobbar också med Naturvetenskapsprogrammets kontakt sida. Kommer på hur man kan ta bort gamla lärare som har slutat samt hur man tar in de nya som ej finns i Gymnasie personalens databas. Och allt fungerar det är bara Mark och Maria som saknar bilder nu men alla är med i kontakt Naturvetenskapsprogrammet.
Går hem och skottar snö det går hyfsat men jag blir rätt trött och får sitta och vila lite på altanen.
Käkar lunch och sover en timme som vanligt efter lunchen. Går upp strax efter tre det är ju innebandy idag. Jonas och Lukas kommer Lukas blir kvar hos mormor medans Jonas och Morfar går ner till idrottshallen och spelar innebandy.Idag blev vi 11 st det innebar full stor plan samt en avbytare i mitt lag. Bra för mig som får vila ofta spelar defensiv back orkar inte med några ruscher.
Det vblir seger för vårt lag poch Jonas som är i samma lag som mig gör hattrick vi vinner med 8-6.. Skönt att gå påjullov med en seger. Hoppas bara att Leksand gör samma sak.
Ser förståss på hockey på kvällen det är ju sista matchen i hockeyallsvenskan innan juluppehållet, Malmö _Leksand i skrivandes stund står det 2-1 till Leksand och det är 5 minuter kvar. Håll det här Leksand kom igen.
Skit utvisning av Bergenström bara drygt 1 minut kvar.
Jaaaaaaaa vi vinner med 2-1 tre sköna poäng. Härligt att ta med sig en seger in på jullovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0