Måndag 12 december

Åker sjukbil upp till blodmottagningen ska vara där 9;30. De tar blodprov på mig det är hyfsae värden men ämnnu ej så bra att jag får börja på nästa cellgiftskur. Ska till baka på torsdag kl.10,30 för nya blodrov. Får prata med min doktor när jag beskriver symtomen jag haft de sista dagarna med intensiv huvudvärk och yrsel. Tycker han som jag att vi ska öka cortison dosen så denna vecka ska jag ta 6 betapred tabletter. tog 3 st nu i kväll och jag köner redan hur trycket och smärtan i huvudet lättar. Imorgon är jag nog tillbaka i fin form igen. Tyvärr kunde jag inte gå på innebandy idag det kändes för osäkert när jag fortfarande var lite snurrig. Idag har jag fått åka rullstol för första gången i mitt liv. Det var när jag skulle åka sjukbil hem från blodmottagningen jag fick sätta mig så många gånger på väg ner till bilen för det snurrade till i huvudet. Till slut hämtade chauffören en rullstol och körde mig fram till bilen,men när jag kom hem hade det lättat och jag kunde ta mig in för egen maskin. Sover gott efter en god lunch Jobbar med skolans hemsida på em och kvällen. Lägger in veckans matsedel samt Veckans Ecole. Jag gör också en nyhet om vårt fina Lucia firande på Haraldsbogymnasiet som ligger på gymnasiets hemsida. Du hittar den här: Luciafirande på Haraldsbogymnasiet

Kommentarer
Postat av: Oscar

Kämpa på pappa! Skönt att du är lite piggare!! Vi hörs.imorgon! Kramar

2011-12-12 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0