Lördag 3 december

Internet stadsnätet nere hela kvällen kom igång igen 23.00. Får bli en kort rapport från Ipaden. På fm går jag och Elin stavgång Jag klipper lite ris från buskar under stora elledningen det ska bli kransar på ytterdörrarna. När vi kommit hem är Oscar hemma han har kommit med tåg från Uppsala. Vi käkar jättegod gryta med ris. Sover som vanligt lite efter lunchen. Inte så länge för vi ska på hockey i Leksand. Jonas och Marie kommer från Borlänge och vi åker med min bil till Leksand Oscar kör. Det är en bra spännande match lill Foppa gör 2 mål och spelar jättebra. tyvärr räcker inte det utan Örebro vinner till slut med 5-4 Noterat att bastulogen var i full gång de vecklade ut en banderoll med texten Conny är far till alla barnen Jag hade inte missat att sätta på leksands kalsongerna denna gång men tyvärr räckte det inte, men på tisdag tar vi Mora uppe i Mora det är jag övertygad om. Filip Forsberg kommer att göra hattrick och avgöra den matchen till Lifs fördel. Tyvärr hade inte Erik Hanses en av sina bättre dagar idag. Flera av Örebros mål såg inte direkt otagbara ut. utan pucken slank in melllan benskyddet och vid sidan av Hanses. I normal form hade nog bara ett eller två mål slunkit in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0