Fredag 2 december

Cyklar på fm upp till blodmottagningen sk vara där kl.10.00. Det gick bra att cykla trots vissa små isfläckar men jag tog det lugnt. Blodprov togs och jag fick med mig en laddning cellgifter för nästa kur som jag ska börja ta den 12 december om blodproven är bra som jag ska ta den 8 december. Innan jag lämnade blodmottagningen fick vi besked från med lab värdena var bra vita blodkropparna var normal halt så nu är immunförsvaret på topp igen. Även blodvärdet som tidigare efter infektionen var låg var högt så nu känns det skönt att börja jobba 25% på måndag.
På vägen hem handlar jag på IcaMaxi det blev lite julmat som ekologisk skinka och sill som ska läggas in några dagar innan julafton. Det blev  rätt mycket handlat men det gick bra att cykla hem allt, man klarar sig förvånat bra utan bil.

När jag kommer är Lukas och Jonas på besök så härligt att få leka och gosa med Lukas. Elin och jag går ut med Lukas i trädgården samt går runt kvarteret med vagnen.


Lukas med Elin på gatan utanför huset.


Lukas med pappa Jonas vilken sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0