Torsdag 4 augusti

  • Har idag jobbat klart filmen från Lukas dop. Får ju tid att jobba med filmer som jag ej har redigerat skönt också att ha något att göra. Gick 5 varv idag runt i Parken det kändes skönt.
Ipad
Igår kom Ipaden jag hade beställt har provat den under dagen. Ipad måste vara idealisk att ha på sjukavdelningar till de patienter som vill hålla kontakt med anhöriga läsa tidningar. Har provat Skype på Ipaden det fungerade bra ringde upp min svågers mobil i Norge via skype och pratade med han det fungerade perfekt. Testade också videosamtal via Skype det gick också galant. Jag ladde också ned dagens Aftonblad och testade att läsa den i Ipaden det gick ockå bra. Den är ju så smidig en Ipad eller flera på vårdavdelningar vore jättebra.


Här solar jag lite och läser dagens Aftonblad i Ipaden

Anna Lukas kom också på besök det är ju alltid en höjdpunkt att få träffa Lukas alltid go och glad.


När jag gick eftermiddagens promenad träffade jag på Lukas han hade kanske tänkt hjälpa morfar att rensa i landet.

Mats på besök
På eftermiddagen kom ett oväntat besök det var min bror Mats som kom från Göteborg. Vi satt och pratade länge det var kul. Han var på väg upp till mamma Margit i stugan i Leksand.

Läkarintyg
Jag har också försökt att få tag i någon läkare som kan skriva ut ett läkarintyg som dugeråt försäkrngskassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0