Torsdag 18 augusti

På förmiddagen kl 8,10 gick Elin och jag en promenad upp i eljusspåret förbi Gläntan och tillbaka. Det var jätteskönt att gå i skogen och andas luften. Vi satt på en sten och käka äpple och bra njöt av den sköna luften.
När vi kom hem tog jag och klippte ner med häcksaxen den delen av häcken jag håller på och förnyar. Den får inte ränna iväg så mycket första året utan bara ca 15 cm räcker.
Efter lunch så sov jag som vanligt någon timme.
Sen var det dags att göra rent akvariet denna gång en rejäl storrengöring.
Vi hade slut på mjölk så jag cyklade iväg till Willys och handlade. Faktiskt första gången jag cyklade men det gick rikigt bra och alla varor kom säkert hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0