Tisdag 2 augusti

En mycket bra dag. På morgonen gick vi 3 varv ända ut i parken och en bit på Skogstigen det gick riktigt bra.  Anna och Lukas har varit här så jag har fått gosa med Lukas. På eftemiddagen kom Inger och Bosse på besök det är goda grannar de hade med sig 2 liter nyplockade blåbär oj va härligt tusen tack. Senare kom Marie och Jonas förbi med bilen vi åkte upp till Lasaretts apoteket men de stängde redan kl 18.00. På vägen hem handlade vi på ICA Maxi. Vilken känsla att gå där med kundvagnen och plocka i varor. Första gången jag handlar på över 1 månad. I kassan berdvid min kassa satt Signe en HBO elev som gick ut för två årsedan. Hon önskade mig lycka till.


I kassan på Ica Maxi

Kommentarer
Postat av: Sara Löfstrand

Heja Jan-Eric!! Här går det framåt med stormsteg! :D Fortsätt så här!!

2011-08-03 @ 00:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0