Tisdag 9 augusti

Idag var en misslyckad dag. När jag kom ner till Uppsala  vid 10.30 gick jag direkt strålbehandlingen jag hade inte tid förrän 14.00 men jag tänkte kan lika gärna gå dit och anmäla mig och betala så det blir gjort. När jag kom dit beklagade personalen i kassan. Magnetröntgen apparaten hade gått sönder nu på morgonen Hela undersökningen måste ställas in jag fick en ny tid torsdag kl.8.30. Så det blev att gå runt lite på området äta lunch fördriva tiden till 14.00 då bussen gick hem.
Här i sjukbussen tillbringade jag större delen av dagen

Kommentarer
Postat av: Anders Frank

Hej Jägarn.

Följer din kamp för att bli frisk igen och vad jag kan förstå så ser det bra ut. Fint att läsa att du har så gott stöd från familj, vänner, kollegor o gamla elever och givetvis sjukvården. Lycka till med fortsättningen och hälsa Elin.

Frinken

2011-08-10 @ 10:12:19
Postat av: Christina

Jag håller tummarna för att alla maskiner fungerar på torsdag.

Lycka till med röntgen och "mask"-tillverkning.



Kram från Christina

2011-08-10 @ 13:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0