Måndag 8 augusti

Idag har det varit en väldigt fin dag.På förmiddagen gick jag ner till Hbo träffade min rektor Christel vi diskuterade och pratade länge om framtiden mm. Träffade också många arbetskamrater fikade i personalrummet det kändes nästan som en arbetsdag, Jag hade med mig laptopen för jag var tvungen att uppdatera hemsidorna efter ett halvår kommer det automatiska meddelande om att vid det datumet kommer sidan att försvinna. Efter som vi vill ha var våra sidor måste jag då gå in och öppna varje sida och där sätta max tid. Det är ett enformigt monotont arbete. Satt med det någon timme på förmiddagen gick hem och åt lunch och vilade. Sedan gick jag ner och satt ca 2 timmar på eftermiddagen innan allt blev klart.
På vägen hem blev jag sugen på en magnum glass gick in på La Marina men oj inga pengar men det löste sig fick den på krita.
Kvällen promenad gick till LaMarina betalade glassen sedan gick jag hem skönt att gå lite längre sträckor.
Imorgon blir det resa till Uppsala med magnetröntgen samt anpassning av en huvudmask. Blir hämtad vid dörren 7.50 av sjukbil (taxi) som kör mig till Lasarettet där bussen till Uppsala går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0