Måndag 22 augusti

Idag har jag varit på HBO hela förmiddagen samt 1,5 timme efter lunch. Har träffat klassen och berättat om att jag är sjuskriven mm.och att de får Per i kemi detta läsår. Jag delade ut de rättade molekyl 2011 och de som var bäst Erik och Gunnar fick var sitt diplom. Jag hjälpte till och delade ut busskort det var precis som om jag börjat jobba igen. Träffade sedan min rektor Christel vi skrev ihop en handlingsplan som måste göras när någon blir långtidssjuskrivning. Efter lunch gjorde jag en nyhet om kemiolympiaden HBo elev i världstopp den handlar om Marcus Olivercrona som fick silver medalj i Kemiolympiaden i Turkiet.
På efftermiddagen cyklade jag upp till sjukhusapoteket för att hämta ut cellgiftstabletterna de kostade 10080 kr men nu har jag fköpt så mycket medicen så nu har jag fri medicin till 27 juli nästa år. Lite ovant för mig som innan inte ens har ätit en huvudvärkstablett. I morgon bär det av till Uppsala för strålbehandling jag kommer att bo på patienthotellet Duvan och sista behandlingsdag är den 3 oktober.
Min härliga klass Jag ska kämpa och komma igen så fort det bara går.

Kommentarer
Postat av: Håkan Björklund

Härligt att eleverna är tillbaka, har själv jobbat över en vecka nu utan elever. Men idag var de tillbaka och man märker hur byggnaden får liv igen. Ha det så bra som det går och fortsätt att kämpa. Vi ses på Norra Stå.

2011-08-22 @ 20:52:09
Postat av: Jan-Eric

Hej Håkan ja vi ses på Norra stå det kämpar jag för

2011-08-22 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0