Måndag 15 augusti

Idag skulle jag ha börjat jobba om jag inte hade blivit sjuk. Känns lite konstigt men uppstarten brukar inte vara några höjdar tillställningar så jag missar inget. Har krattat äpplen och grävt ner dem med en massa äppelskal från äpelmos koket i komposten. Jobbat med hemsidan sovit två gånger under dagen och gått en långpromenad. Ordnat en del med sjuresorna och kollat upp med löneassistenten att allt är ok får 10% av lönen de första 90 dagarna. Har också fått besked från försäkringskassan att de kommer att bevilja sjukpeng. Läkarintyget kom in idag och redan imorgon betalar de ut den första utbetalningen. Så det läkarintyget var rätt och tydligen satte de fart efter att det kom in.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Va bra. det betyder alltså att du under 90 dagar får 100% av din lön? kämpa på, kram Anna ( vi ses imorgon)

2011-08-16 @ 14:26:29
Postat av: Jan-Eric

Nej jag får 10% av lönen från kommunen. Försäkringskassan får jag 80% kanske.

2011-08-16 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0