Lördag 27 augusti

Anna, Jonas och Lukas kommer på fm. Jag och Jonas åker till Hedins trä och köper golvlister till sovrummet. Jonas fixar klar alla listerna i sovrummet under dagen det blev jättebra nu är sovrummet klart tack Jonas.
Jg fick ägna dagen åt lite trädgårdsarbete fick ta bort blast från två rader potatis den hade helt skrumpnat ner och måste bort så inte potisen blir förstörd. Klippte gräsmattan den här gången gick det mycket lättare än förra gången så lite strakare har man blivit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jan-Eric,



Jag har inget att klaga på i alla fall. Jobbar för mycket. Jag har jobbat med nästan allt möjligt till för några år sedan, då jag började arbeta med ett privatgymnasium här i Göteborg. Var tidigare mycket borta, bl.a. i Baltikum under långa perioder.

Vad jag förstår så håller du på och repar dig nu och det ser ljust ut. Hoppas verkligen att det fortsätter så. Kommer att besöka mor under nyår. Hon bor i Åshammar. Det blir det närmast masriket jag kommer på ett tag.

Jag får önska dig en God Jul och ett Gott Nytt år.

//Arne

2011-12-03 @ 18:21:06
Postat av: jan-eric

Hej Arne kul att höra från dig. Ja jag är i bättre form nu ska jobba 25 procent på måndag det ska bli kul.Hur är det i Göteborg min gamla student stad samt jobbstad.

2011-12-03 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0