Lördag 20 augusti

En regning dag Elin och jag cyklar runt Hosjö på fm det tog 1 timme och 34 minuter sträckan var 14 km. Det gick riktigt bra för både mig och Elin. När vi kom hem tog jag hand om alla kvistar från häckklippningen och la det på komposten. Har sedan jobbat klart Falu Multimedias hemsida har en sida där jag har lagt in leverantörer. Den kommer direkt från min distributör Tech Data och kommer att ha aktuell uppdaterad information. Bra för jag har inte tid att uppdatera någon webbbutik. Men det är viktigt att det blir lite besök på den sida för att få ha den kvar. Ni får gärna hjälpa mig med det och gå in på sidan Falu Multimedia och välja product finder. Skit också Leksand förlora mot Örebro i förlängningen med 1-2 och Weinsstock gjorde bägge Örebros mål vilken revanch för han.
Pratade med Uflf Forsberg efter matchen Filip utgick i första perioden efter att kört på målburen men det ska inte vara något allvarligt som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0