Fredag 19 augusti

Härlig dag sov mycket bra och har varit pigg hela dagen. Gick en långpromenad med Elin i skogen ända bort till Helsingberg. Gick ner till HBO på fm fick en ny nyclelbricka. Blev bjuden på lunch i Staberg av mina arbetskamrater där hade vi det jättemysigt satt ute och njöt av den goa maten.
Här myser vi med god mat i skön miljö.
På em la jag in matsedeln för v34 och v35 på Haraldsbogymansiets hemsida. Och kors i taket jag städade mitt skrivbord så nu har jag det mest blåsta skrivbordet i vårt arbetsrum. Följer LIFs match mot VIk i everysport LIF leder med 4-2 när det är 15 minuter kvar skönt om det blev en seger. Kanske jag åker till Tegera Arena imorgon och ser LIF - Örebro om jag får tag på någon mer som vill se matchen. Oj 19,24 Gabbe gör 5-0 i öppen kasse Ypiiee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0